Wednesday, November 19, 2008

Explore Hunt 2008

Pada 15/10/2008 - 16/11/2008.. Malaysia Airports telah mengadakan Media Explore Hunt 2008..Bermula dari Subang Airport ke Awana KIjal, Terengganu... disertai oleh 58 team terdiri dari Media seluruh Malaysia... TV3,Bernama,NSTP,harian metro.RTM,NT7

Sungguh meriah .. sepanjang perjalanan ini.. Team aku telah diberi nama Ratantula..aku,Pakcik Razali, Tuan Razman, dan farhan... So kami telah menJUARAi kategori MAHB....ini adalah pengalaman pertama aku menyertai pertandingan ini...

Klu korang nak tahu.. sepanjang ku hidup 25 tahun ni pertama kali.. aku mendaki Batu Caves.. pelbagai bau.. hahaha.. bnyak monyet pulak... sampai atas ku disambut oleh seekor ular sawa emas.. hahaha.. GELI GELI.... hahahaha.272 anak tangga..untuk naik sahaja.. turun pun sama.. so bila di tambah 544 anak tangga...lepas turun tu ada pulak task kena buat TEH TARIK.... mmmm penat... aku yang drive siot ke awana kijal....alhamdulilah STIMA ku ada yela.. layan FUTSAL selalu.. hahahahaa... layan sudeyyyyyyy


Penat tidak terasa..beb!!! coz ada pelbagai soalan yang putar belit... dari subang ke damasara jaya..terus ke batu caves...dan sri gombak.. mencari jawapan..Dah penat mendaki..terus ke Pekan Karak..Temerloh..Gambang..Kemaman dan Awana Kijal....

Keadaan cuaca kala hujan kala cerah,.. tepi.. ni la.. secara tidak langsung cuti-cuti Malaysia...Promosikan Terengganu.

gambar akan ku attach kemudian.....

No comments: