Wednesday, November 26, 2008

KAKI FUTSAL ...????

Bro.... Selasa malam..kita main Futsal.. pe cam??? kata2 kawanku time lepak kat CAFE....

Jawapan ku..: cantik jugak bro...nanti aku booking kat KAKI FUTSAL Sg.buloh..... (layansudeyyy)

Gua pun call BAI yang jaga court tu nk booking padang...so malam SELASA aku tiba di Kaki Futsal dgn ditemani titisan hujan seperti embun betina, So nak jadikan story...semlm ada satu pengalaman yang boleh dijadikan pengalaman hidup..bro...!!!


Kaki aku ni melangkah masuk dalam court untuk sesi pemanasan badan..(mahu x, bersemangat nk main futsal seblum main futsal layan YOUTUBE ZIDANE SKILL) rindu beb.. hahahaha...

Setelah kaki kanan ku melangkah untuk larian pertama suka aku dibuatnya...sampai dipenghujung court ku BAU sesuatu yang ANEH TAPI BENAR..bro!!!.. gua bau wangian BUNGA-BUNGAAN campuran.. mmmm memang wangi habis... hati ku dah xsedap hati...so masuk pusing ke2 dalam larian ku.. ku terus baca selawat, dan AL FATIHAH... ku pusingan buat larian sebnyak 7 kali.. alhamdulilah dgn izin NYA..bau itu beransur.. hilang dari court...

Bila pulang dari rumah.. nk jd kan cerita ku ..story kt my friends.. RUPAnya kawasan itu memang mempunyai Penghuni.. yang bernama WA?? (xperlu la gua sebut..namanya)..coz before ini ada member sudah kena..sesuatu yang aneh..di kawasan itu...so gua pun xdpat la.. nk tido sgt...tapi dgn izain ALLAH aku dapat juga tido ALHAMDULILAH...

Ini adalah sebuah kisah penghuni yang tidak NAMPAK..(ANTOO Fighter)...

So IngatlaH ALLAH sentiasa.....
TAKE CARE

No comments: