Wednesday, August 13, 2008

RahSia

Salam..apa yang ada pada rahsia?....kadang aku fikir sorg2 time tgh drive..apa yang dimaksudkan dgn rahsia???? ..mmmm rahsia cam satu perkara sulit yang xperlu diceritakan oleh sesiapa.. kecuali perkara itu diceritakan oleh orang yang boleh dipercayai....( klu salah tlg betulkan)...wah!!! cam serius jer bunyikan.. ok..(aku xnak pagi2 ni aku serius sgt nanti xseronok pulak nak kerja....hehehe)

Semalam..aku dan housemate terkejut dgn sorg housemate yang nak kahwin..tiba2 dapat kad atas meja..uhhhhh!!! sungguh berahsia..sampai 1 rumah xtahu dan 1 office..mmm HAK SESEORANG...semlm aku rasa cam bosan dok rumah seorg..yela..mana xbosan...2 orang housemate dah nak kawin bulan 8 ni, yg sorg lg balik lewat kerja..tinggal aku jer...uhhuhuhuhu... so aku contact member ajak lepak... huhuhuhu.. perkara senggal aku buat dari Kota warisan,ke kg.pandan..dari kg.pandan ke bangi..dari bangi ke K.l dan dari K.l ke damansara..dan terus pulang ker rumah ku di subang....
dah tahu minyak mahal lagi ko nak kuar nas!!!.. hahahaha.. kawanku kata nak sponsor minyak tapi xdapat lagi.... yela.. jiwa ku kacau siot.... dah memang senggal...aku redha dgn UJIAN NYA....

Kadang bila kau tinggal seorang2.. fikiran ni melayang jugak.. klu aku lakuakan ini..buat, itu ini....nanti pasti akan MATI jugak... tapi yela...hidup kena diteruskan...keja sungguh2 ibarat nak hidup seribu tahun..ibadah/amalan sungguh2 ibarat nak mati esok hari....

Yela.. dalam hidup ni semuanya perlu ada kesungguhan untuk melakukan sesuatu perkara.... kita perlu teruskan usaha untuk dapat apa yang kita inginkan.... jika ada halangan dan cabaran barulah dinamakan kehidupan...(klu rasa nak tackle awek yang kita minati dan suka..cinta sayang.. teruskan jgn putus asa hehehehe)....teruskan.. begitu jika kita bekerja dan melakukan amalan.... teruskan..dan teruskan... jgn berhenti ditengah jalan..... anda mampu melakukan yang terbaik....anda mampu mengubahnya

No comments: