Thursday, August 14, 2008

Memory


Selamat pagi dan salam khamis untuk kawan2 yang melayari internet & blogku ni...dalam masa yang sama..semasa aku menulis blog ni..aku lepak kat tempat yang sentiasa dianggap aku tempat yang rimas dengan kertas2..hahahahaha.. huhuhuhu apa lagi klu bukan tempat kerja aku la....dah la.. aku pening... mmmmm.. entah la.. klu selalu mengeluh ni bukannya elok sangat...aku buat biasa jer la..

Bangun tido..mandi.. solat..siap.. mmm apa lagi gerak la g kerja.. cam 2 la.. rutin 5 hari seorang staff di sebuah syarikat GLC... klu study dulu xd la.. cam ni sgt.. hahaha.. fikir study, enjoy awek la... hahahaha nanti aku letak gambar awek yang berlakon dalam I'm Not Single.. tapi aku SINGLE lagi hahahahaha...........sweet siot.. hahahaha..pandai2 la korang menilai nya.... So hari ini aku saja nak tulis isu yang biasa2 jer.. xd la.. sampai korang nak pening kepala....memikirkan cam mana nak menang dalam pilihanraya....

Dulu time aku belajar kat MUC ker INPENS ker.. happy siot.. biasala... enjoy... tapi kenangan aku yang paling bila ada di MUC.... yela.. semua kekwan best...xd la..aku cakap kekawan inpens xbest.. tapi ni semua memory yang xakan ku lupakan....bila buat reunion aku jumpa kawan yang dah 10 tahun xjumap.. byk giler yang dah berubah...yela.. nama pun reunion.. hahahaha... senggal...

Dalam blog aku ni... aku menggunakan bahasa yang biasa boleh korang faham.. kita dari hatiku la.. hehehehe.. kadang2 aku ni jiwa kacau jugak... biasa..siapa kata jiwa xkacau.. klu bnyak kerja bukan dinamakan jiwa kacau.. bukan break dgn awek jer bro.. jiwa kacau... bnyak faktor lain.. hehehehe..

nanti aku cerita pasal jiwa kacau pulak.. siap aku attach lirik lagu IBNOR RIZA lagi.."mimpi yang tak sudah"hahahaha k bro and sis....

Salam...

No comments: