Tuesday, September 2, 2008

2 September 1983



Alhamdulilah.. hari ini 020908 adalah HARI JADI yang ke 25 tahun.. pantas sungguh masa berlalu...pejam celik dah 25tahun umur ku... So bnyak jugak la.. pengalaman hidup tapi xde la.. klu dibandingkan dgn orang2 lama... lagi bnyak & lebih pengalaman.

Yang specialnya tarikh lahir aku bersamaan dgn 2 RAMADHAN 1429H.. mungkin seumur hidup aku akan ku dapt cam ni...Pada Emak Ayah yang membesarkan aku ni dgn penuh kesabaran...tiada balasan yang dapat ku berikan pada mereka.. kerna besar sungguh pengorbanan mereka kepada aku.. bukan aku jer.. tapi pd semua kawan2 ku dan sahabat...

So hari ni aku rasa bersyukur kepada ALLAH kerna masih beriku peluang untuk aku hidup dan perlu beringat dgn kehidupan.. so ku Ucapkan Pada AHMAD NASRUL NADZRI ..Selamat Hari Jadi yang Ke 25 semoga mencapai kejayaan dalam kehidupan seperti hidup seribu tahun..dan beribadah seperti kematian akan tiba bila2 masa......

5 comments:

Ca3ngz said...

mat...selamat hari jadi yg ke 25....koga pajg umur,murah rezki dan diberi rahmat oleh Allah...nak hadiah mintak kat el....ble lg nak makan nasi myk? chow.....

Ca3ngz said...

mat...gmbr kat starbuck tu mcm waktu siang? ko x pose ke?

Tukang Cerita said...

Hepi Belated Birthday fren!

Tu Starbuck tu.. Promosila barangan Muslim pulak..

Bila nak dtg BIG PAPA JOHN?

ann said...

aku di PAKSA hahahaha.... akan ku datang PAPA JOHN...

addyaholix said...

weh bila nk bukak posa skalik ?