Monday, September 15, 2008

SAMAN LAGI....




..Salam... hari ini telah masuk RAMAHDAN yang KE15..so ada ke kawan2 ku yang pose penuh.. dengarnya.. ada yang tinggal seminggu...mmmmm maybe dia UZUR... hahaha.. ok la.. aku pun dh lama xupdate blog KU ni.. so hari ni ku update sikit...

So korang pun dah tahu.. LIVERPOOL vs .M.UNITED..resultnya LIVERPOOL MENANG.. hari perlawanan aku g buka puasa kat HARTAMAS gan farhan,mica,adik farhan dan faisha..ramai beb..peyokong YOU'LL NEVER WALK ALONE & RED DEVILS..dgn awek2 nyer.. hahahah..so hari tu aku rasa hanya puasa menahan lapar dahaga sahaja.. mau x yer.. GIRLS2... huhuhu.. xnak cerita la...so buat member ku faisha..maaf la.. coz LIVERPOOL berjaya.. hahahaha..

Lepas je tgk bola aku g Danau Kota Setapak.. aku nak cari Tools..ala..kereta mainan kecil yang cam HOT Wheels aku cari bukan untuk collection ku..tapi untuk SIMULATION BCM (Business Continuity Managment).... so cari punya cari xd..yela..semua orang sibuk dgn Persiapan Raya aku je g cari kereta mainan... hahahaha..aku call IZAR gan si mamat BERCINTA sapa Lg ELL la..huhuhuhu... time aku otw balik aku selisih dgn WAHIDA...so lepak jap 15 minit cerita pasal kawan2..lama... Aku teruskan perjalanan menuju ke JUARA SOTO...g amik si IZAR & ELL..kita orang lepak kat PELITA KLCC sambil menonton game MAN CITY vs CHELSEA...dalam masa yang sama ada pulak SESI LUAHAN PERASAAN (SLP) oleh IZAR...yang resah dgn jiwa yang bebelah bahagi...tapi klu ELL dah xd nak jiwa kacau..sekarang ni semuanya INDAH BERLAKA.. hahahaha..x kurang hebatnya AKU pun SLP jugak.. hahahaha... ELL dgn menyampaikan PROPOSAL untuk kami semua..BERKAH....... hahahaha, dalam cadangan...huhuhuhuhu... habis GAME..kita orang pun balik... sampai jer aku kat KERETA MYVI ku..KU LIHAT ADA SEHELAI KERTAS PUTIH...AKU KENA SAMAN LAGI>>>>>>HAHAHAHA>>> apa lagi BAYAR LA NAS... so pengajaran dari cerita ni... JANGAN PARKING KERETA DI GARISAN KUNING.....hahahaha.. Selamat Berpuasa....

No comments: